Veihjelp for avfallsbransjen
Jobber du i avfallsbransjen og har behov for tungberging? Da passer Viking sin bedriftsavtale for avfallsbransjen perfekt for deg. Uavhengig om du har kjørt deg fast eller har motorproblemer, står vi klare til å hjelpe.
Hva inngår i en bedriftsavtale for avfallsbransjen?
En bedriftsavtale med Viking sikrer deg assistanse til avtalefestede vilkår og ferdig forhandlede priser. Du vil som avtalekunde få tilgang til vårt dedikerte telefonnummer kun for våre bedriftskunder. Dette sikrer raskest mulig responstid og at du kommer i kontakt med kvalifisert agent på vårt kundesenter. Viking sitt bedriftsnummer bemannes av personell med spisset kompetanse til å assistere nettopp profesjonelle aktører på veien fordi vi vet at behovet for en yrkessjåfør eller bedrift ikke er det samme som for en privatsjåfør.
Hva er fordelene med bedriftsavtale for deg som driver med avfallshåndtering?
Med en bedriftsavtale hos Viking kan du som flåteeier være trygg på at du alltid har en partner å kontakte ved behov for assistanse, siden avtalen er kostnadsfri å inngå og koster deg ingenting før det oppstår et behov for berging er det smart av deg som bedrift og ha en ferdig forhandlet avtale du kan benytte når uhellet er ute.
Fordeler med bedriftsavtale med Viking:
- Ingen løpende kostnader for avtale
- Ingen faste avgifter
- Dedikert telefonnummer for våre bedriftskunder
- Tilgang til Viking sitt bedriftsteam på kundesenter
- Egen kontaktperson på avtalenivå
- Ferdig forhandlede priser og vilkår
- Ett nummer å kontakte i hele Europa
- Bedre oversikt og kontroll på dine assistansekostnader
- Raskere responstider, både på telefon og ved utrykning
Hvilken avtale passer meg best?
En bedriftsavtale med Viking er ment som et tillegg til andre assistanseavtaler som forsikring eller mobilitet. For bedrifter kan det være økonomisk fornuftig å dekke assistanser selv enten opp til en viss sum eller ta veihjelp helt ut av din forsikring. Sammen ser vi på løsninger og finner den beste balansen mellom risiko og besparelser for deg og din bedrift.